Menu Zavřeno
Logo-only-rings-transparent-cropped

CENTRUM KINESIS

Představujeme Vám novou koncepci našeho centra, jehož základy stojí na propojení třech pilířů – pohyb, výživa a zdraví. U nás si můžete zacvičit, nechat si poradit od výživového poradce a zároveň zakoupit celou řadu výživových doplňků a dalších produktů.

ONLINE PERMANENTKA

ONLINE REZERVACE

NÁŠ TÝM

TÝNA

TRENÉRKA, MAJITELKA

PEPA

VÝŽIVOVÝ PORADCE, TRENÉR, MAJITEL

MARKÉT

TRENÉRKA

VENDY

TRENÉRKA

VĚRKA

TRENÉRKA

IVČA

TRENÉRKA

JANČA

TRENÉRKA

JÍŤA

TRENÉRKA

KLÁRA

TRENÉRKA

MÍŠA

TRENÉRKA

ANDREA

TRENÉRKA

NIKOL

RECEPČNÍ

JITKA

RECEPČNÍ

SKUPINOVÉ LEKCE

BODY FORM

INTERVAL TRÉNINK

SLIMBOX

BŘICHO / ZADEK

TABATA / HIIT

BOSU CARDIO

KRUHOVÝ TRÉNINK

BOSU TABATA

HEAT BŘICHO

SKUPINOVÉ LEKCE

ROZPIS

BODY FORM

POPIS:

Bodyform rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie jako jsou stehna, hýždě či břišní svaly. Bodyform je kombinace intervalového posilování a aerobního cvičení. Tempo je dynamické, během tréninku střídáme svaly horních a dolních končetin, břišní svaly a kardio.

VÝHODY:

  • Zpevnění a zformování těla
  • Protažení a posílení svalstva
  • Funkčnější, pružnější a lépe tvarované svaly
  • Odstranění nežádoucích tukových rezerv na těle
  • Zvyšování bazálního metabolismu
  • Zvyšování schopnosti využívat tuky jako zdroj energie
  • Cvičení s vlastní vahou i pomůckami

INTERVAL TRÉNINK

POPIS:

Interval trénink znamená vysoce intenzivní intervalový trénink, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Trénink vede k rychlému tvarování postavy, zlepšení celkové síly těla a účinnému spalování tuků. Lekce je vhodná pro všechny věkové kategorie.

VÝHODY:

  • Rychlé tvarování postavy
  • Zlepšení celkové síly těla
  • Účinné spalování tuků
  • Vhodné pro všechny věkové kategorie

SLIMBOX

POPIS:

Slimbox je nejžhavější a velmi oblíbenou novinkou v oblasti fitness. Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Při jedné 50 minutové lekci průměrně vydáte 1230 – 3140 kJ i více – což je mnohonásobně více než při klasických formách cvičení.

VÝHODY:

  • Výrazně napomáhá ke zhubnutí
  • Velký energetický výdej
  • Účinné tvarování a zpevňování postavy
  • Zvyšování kondice a psychické pohody

BŘICHO / ZADEK

POPIS:

Lekce břicho / zadek rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, více se však zaměřuje pouze na problémové partie – stehna, zadeček a břišní svaly. Lekce je kombinací intervalového posilování a aerobního cvičení, tempo je dynamické – střídáme posilovací cviky na problémové partie a kardio cviky.

VÝHODY:

  • Funkčnější, pružnější a lépe tvarované svaly
  • Odstranění nežádoucích tukových rezerv na těle
  • Procvičení zejména ženských problémových partií

JÓGA

POPIS:

Hlavním úkolem jógy je rozproudění prány (životní energie) v těle za pomoci dechových cvičení a držení jógových pozic. Lekce zahrnuje dechová cvičení, zahřátí svalů a kloubů, sérii pozic zahrnující známý “Pozdrav slunci”, relaxaci, dýchání a případně i meditaci na konec. Pozice jsou většinou hlubší a prováděny v pomalejším tempu než např. u dynamičtější ashtanga nebo anusara jógy (power jógy).

VÝHODY:

  • Uvolnění stresu a napětí
  • Odpočinek zkombinovaný s pohybem

TABATA / HIIT

POPIS:

Tabata / HIIT je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá z několika cviků prováděných na 100 %, proložených krátkým odpočinkem. Klíčem k efektivitě v tomto cvičení jsou právě krátké intervaly mezi kardio/posilovacími cviky. Cvičení se opakuje na 8 kol.

VÝHODY:

  • Zábavná forma cvičení
  • Variabilní cvičení - cviky se každý trénink obměňují
  • Procvičení všech svalových skupin
  • Zrychlení metabolismu a zpevnění postavy

BOSU CARDIO

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

  • VÝHODA

KRUHOVÝ TRÉNINK

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

  • VÝHODA

BOSU TABATA

POPIS:

BOSU Tabata je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá z několika cviků na BOSU prováděných na 100 %, proložených krátkým odpočinkem. Díky BOSU je lekce navržena tak, aby dosáhla rovnováhy mezi svalovými systémy posturálních a fázických řetězců rychleji, bezpečněji a kompletněji než jakékoliv jiné tréninkové zařízení. Klíčem k efektivitě v tomto cvičení jsou právě krátké intervaly odpočinku mezi kardio/posilovacími cviky.

VÝHODY:

  • Zábavná forma cvičení
  • Šetří kloubní aparát
  • Procvičení řady svalových skupin, zejména svaly posturální a balanční stabilizační systém
  • Variabilní cvičení - cviky se každý trénink obměňují
  • Zrychlení metabolismu a zpevnění postavy

TRX

POPIS:

Techniky závěsného cvičení na TRX systému jsou připraveny tak, aby bylo zapojeno celé tělo jako jednotný koordinovaný systém. Spojnice mezi pohybem, pružností, silou, stabilitou, koordinací, posilováním a srdcem se navzájem prolínají v jedinečné a celkově funkční formě. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím. S malými změnami v nastavení těla se můžeme zaměřit na specifickou cílovou oblast každého sportovce či klienta a velice individuálním způsobem pracovat na fyzických limitech.

VÝHODY:

  • Efektivní trénink celého těla
  • Kombinace aerobního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo (žádné svalové dysbalance)
  • Žádné nárazy - nezatěžuje klouby, kosti a páteř
  • Zapojení kardiovaskulárního systému
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Každý týden nová výzva - nestereotypní cvičení
  • Vhodné pro všechny
  • Motivující hudba, jednoduché choreografie

HEAT

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

  • VÝHODA

HEAT BŘICHO

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

  • VÝHODA