Menu Zavřeno

ONLINE PERMANENTKA

ONLINE REZERVACE

SKUPINOVÉ LEKCE

BODY FORM

INTERVAL TRÉNINK

SLIMBOX

BŘICHO / ZADEK

TABATA / HIIT

BOSU CARDIO

KRUHOVÝ TRÉNINK

BOSU TABATA

HEAT BŘICHO

SKUPINOVÉ LEKCE

BODY FORM

POPIS:

Bodyform rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie jako jsou stehna, hýždě či břišní svaly. Bodyform je kombinace intervalového posilování a aerobního cvičení. Tempo je dynamické, během tréninku střídáme svaly horních a dolních končetin, břišní svaly a kardio.

VÝHODY:

INTERVAL TRÉNINK

POPIS:

Interval trénink znamená vysoce intenzivní intervalový trénink, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Trénink vede k rychlému tvarování postavy, zlepšení celkové síly těla a účinnému spalování tuků. Lekce je vhodná pro všechny věkové kategorie.

VÝHODY:

SLIMBOX

POPIS:

Slimbox je nejžhavější a velmi oblíbenou novinkou v oblasti fitness. Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Při jedné 50 minutové lekci průměrně vydáte 1230 – 3140 kJ i více – což je mnohonásobně více než při klasických formách cvičení.

VÝHODY:

BŘICHO / ZADEK

POPIS:

Lekce břicho / zadek rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, více se však zaměřuje pouze na problémové partie – stehna, zadeček a břišní svaly. Lekce je kombinací intervalového posilování a aerobního cvičení, tempo je dynamické – střídáme posilovací cviky na problémové partie a kardio cviky.

VÝHODY:

JÓGA

POPIS:

Hlavním úkolem jógy je rozproudění prány (životní energie) v těle za pomoci dechových cvičení a držení jógových pozic. Lekce zahrnuje dechová cvičení, zahřátí svalů a kloubů, sérii pozic zahrnující známý “Pozdrav slunci”, relaxaci, dýchání a případně i meditaci na konec. Pozice jsou většinou hlubší a prováděny v pomalejším tempu než např. u dynamičtější ashtanga nebo anusara jógy (power jógy).

VÝHODY:

TABATA / HIIT

POPIS:

Tabata / HIIT je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá z několika cviků prováděných na 100 %, proložených krátkým odpočinkem. Klíčem k efektivitě v tomto cvičení jsou právě krátké intervaly mezi kardio/posilovacími cviky. Cvičení se opakuje na 8 kol.

VÝHODY:

BOSU CARDIO

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

KRUHOVÝ TRÉNINK

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

BOSU TABATA

POPIS:

BOSU Tabata je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá z několika cviků na BOSU prováděných na 100 %, proložených krátkým odpočinkem. Díky BOSU je lekce navržena tak, aby dosáhla rovnováhy mezi svalovými systémy posturálních a fázických řetězců rychleji, bezpečněji a kompletněji než jakékoliv jiné tréninkové zařízení. Klíčem k efektivitě v tomto cvičení jsou právě krátké intervaly odpočinku mezi kardio/posilovacími cviky.

VÝHODY:

TRX

POPIS:

Techniky závěsného cvičení na TRX systému jsou připraveny tak, aby bylo zapojeno celé tělo jako jednotný koordinovaný systém. Spojnice mezi pohybem, pružností, silou, stabilitou, koordinací, posilováním a srdcem se navzájem prolínají v jedinečné a celkově funkční formě. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím. S malými změnami v nastavení těla se můžeme zaměřit na specifickou cílovou oblast každého sportovce či klienta a velice individuálním způsobem pracovat na fyzických limitech.

VÝHODY:

HEAT

POPIS:

TEXT

VÝHODY:

HEAT BŘICHO

POPIS:

TEXT

VÝHODY: