Menu Zavřeno
Logo-only-rings-transparent-cropped

BORELIÓZA

Lymská borelióza je onemocnění postihující více systémů (polysystémové onemocnění), především kůži, nervovou soustavu, klouby a srdce.

Původcem onemocnění je bakterie Borrelia burgdorferi. Borrelie se v přírodě vyskytují u malých savců a lesní zvěře. Přenášečem na člověka je zejména klíště obecné (Ixodes ricinus). K nákaze dojde buď přisátím infikovaného klíštěte, nebo vškrábáním jeho výkalů či kousků rozdrceného těla. V podezření z možného přenosu je i krev sající hmyz, jako komáři nebo muchničky.

Onemocnění je poměrně zdlouhavé, může trvat několik týdnů až několik let. Každoročně se objeví několik tisíc onemocnění. Nemoc se přitom může hodně nepříjemně ozvat i po letech od nákazy a může člověku pořádně zamávat s kvalitou života. Čím dříve se začne s případnou léčbou, tím menší budou následky. Zatímco v prvních fázích choroby stačí antibiotika, v těch dalších už se mnohdy dají jen mírnit příznaky. Základ vyléčení představuje odstranění bakterií z těla, a to zabezpečují antibiotika.

ODEBÍREJTE PRODUKTY SE SLEVOU 35 %

Jak pomoci léčbě s přírodními produkty LR:

Na celkovou podporu organismu během léčení nebo na případnou pomocnou léčbu následků je velmi vhodné užívat produkty, které pomáhají regenerovat poškozené tkáně, podporují imunitní systém a detoxikují organismus. Podpořit organismus kvalitními přírodními produkty, to je cesta, která se právě u takto závažných nemocí hodně vyplácí!

Aloe Vera Drinking gely

Velmi dobré zkušenosti máme u této diagnózy s užíváním Aloe Vera gelu k vnitřnímu užití. Aloe Vera je úžasný přírodní multitalent. Tyto gely obsahují neuvěřitelných až 98 % Aloe Vera  nejkvalitnější a nejhodnotnější Aloe Vera Barbadensis Miller.

Dále si můžete účinně pomoci přírodními minerály ProBalance tablety v kombinaci s vysoce kvalitním Colostrem, a to je opravdu velká přírodní síla právě v podpoře imunity a regenerace nemocného organismu.

Během léčby boreliózy jsou užívány antibiotika ve větším množství a i dlouhodobě. Antibiotika však nedokážou rozlišit typ bakterií, proto společně s nepřátelskými vyhubí i bakterie přátelské. Imunita však může být v normě pouze v případě, že je podíl přátelských a nepřátelských bakterií ve střevě vyvážený, což se po přeléčení antibiotiky neděje. Z toho důvodu můžete po antibiotické léčbě trpět nadýmáním, zácpou, průjmem, mykózami či opary.

Pro 12

Navraťte střevům rovnováhu s Probiotic 12 kapslemi. Pro účinek probiotických produktů je rozhodující míra přežití bakterií během kritického průchodu žaludkem do střeva. Kyselina solná, která se v žaludku nachází, může tyto bakterie znehodnotit, a tím zničit jejich účinek. Probiotic 12 obsahuje patentované dvojité mikrokapsle, které tyto probiotické kultury chrání.

Cistus Incanus kapsle

Jako doplňkovou léčbu na doléčení a vypořádání se s boreliózou je také vhodné užívat Cistus Incanus kapsle.  Obsahují rostlinu Cistus incanus, jejíž listy jsou velmi bohaté na polyfenoly. Ty mají vysoké antioxidační účinky a neutralizují volné radikály. Polyfenoly mají výjimečnou schopnost detoxikovat organismus, zvyšovat obranyschopnost, bránit tělo před nežádoucími vlivy a zároveň působí protizánětlivě.

Cistus Incanus je fytoncidum – fytoncida jsou antibiotika vyšších rostlin, zastavují růst nežádoucích mikroorganismů. Nástup účinku je na rozdíl od antibiotik pomalejší, ale nemá žádné nežádoucí účinky a neexistuje vznik rezistence.

Cistus Incanus čaj

Pro doplnění pitného režimu s léčebným účinkem je zase vhodné užívání bylinného čaje Cistus Incanus (u dětí je potřeba řídit se doporučeným dávkováním uvedeným výrobcem).

Výše uvedené produkty jsou přírodní doplňky stravy. Nejedná se o léčiva. Jsou však vhodným doplňkem klasické medicíny. O jejich užívání se doporučujeme poradit s lékaři společnosti LR HEALTH & BEAUTY.

CHCETE PRODUKTY S VÝRAZNOU SLEVOU 35 %?

Oslovily Vás produkty na této stránce? Klikněte na tlačítko níže a zjistěte informace o tom, jak nakupovat s výraznou slevou a získat spoustu dalších benefitů.