Menu Zavřeno
Logo-only-rings-transparent-cropped

INFEKČNÍ MONONUKLEÓZA

Jedná se o infekční onemocnění způsobené speciálním virem, nejčastěji EBV a vzácněji cytomegalovirem. Zdrojem nákazy je zdravý člověk – nosič viru anebo nemocný člověk nejčastěji v mladém věku 15 – 24 let. Přenáší se slinami, společným jídlem i močí. Začátek je náhlý anebo pozvolný s bolestmi hlavy, v krku, bolesti svalů, únava a nechutenství. Bývá horečka typu angína, zvětšené uzliny krku a podčelistní krajiny. Dochází ke zvětšení sleziny a poškození jaterní tkáně.

ODEBÍREJTE PRODUKTY SE SLEVOU 35 %

Jak podpořit léčbu přírodními produkty LR:

Colostrum

Jakmile se projeví příznaky nemoci je vhodné ihned nasadit Colostrum pro zmírnění průběhu nemoci a posílení imunity. Colostrum (mlezivo) je zcela ojedinělá přírodní látka. Obsahuje imunoglobuliny, aminokyseliny a růstové faktory, které zaručují zdravý vývoj, rovnováhu v organismu a podporu pevného imunitního systému.

Na bolesti v krku a zvětšené uzliny skvěle zabírá Cistus Incanus spray i tablety. Je velmi účinný v boji se všemi druhy virů, včetně těch vysoce agresivních, přičemž zabraňuje jejich pronikání do buněk.

Aloe Vera sprej první pomoci

Dále Aloe Vera sprej první pomoci rychle ulevuje při bolestech v krku, při zduřelých sliznicích, a to  díky silné kombinaci 83 % Aloe Vera Gelu a 12 bylinných esencí.

K regeneraci jaterní tkáně a detoxikaci je nejlepší ověřenou kombinací užívání Reishi plus společně s Aloe Vera gelem, v tomto případě zejména Aloe Vera gel med či broskev. Aloe Vera Gel má podobné účinky jako Reishi a jeho sílu znásobuje. Výjimečný přínos při užívání Reishi plus má také vitamín C, který zlepšuje vstřebatelnost obou výše uvedených produktů.

Vita Active

Během rekonvalescence a po ukončení nemoci je potřeba posilovat oslabenou imunitu, aby nedošlo k znovu propuknutí nemoci. Vita Active je přírodní koktejl vitamínů z 21 druhů ovoce a zeleniny. K tomu obsahuje řadu stopových prvků a minerálů, které mají nezastupitelný vliv na fungování lidského organismu.  Je zcela bez barviv a přidaných konzervačních přísad.

Výše uvedené produkty jsou přírodní doplňky stravy. Nejedná se o léčiva. Jsou však vhodným doplňkem klasické medicíny. O jejich užívání se doporučujeme poradit s lékaři společnosti LR HEALTH & BEAUTY.

CHCETE PRODUKTY S VÝRAZNOU SLEVOU 35 %?

Oslovily Vás produkty na této stránce? Klikněte na tlačítko níže a zjistěte informace o tom, jak nakupovat s výraznou slevou a získat spoustu dalších benefitů.